Growth Marketing Service
Growth marketing, full funnel marketing
Wij zoeken de meest effectieve en efficiënte manieren om jouw organisatie te laten groeien. Door te werken in sprints kunnen wij razendsnel experimenteren en successen opschalen voor maximale impact. Je bedrijfsvisie en doelstellingen vertalen we terug naar kwartaal doelstellingen, naar sprintdoelstellingen en naar dagelijkse activiteiten zodat de werkzaamheden waar we ons vandaag mee bezig houden.
Growth Marketing met 227 kanalen
Met een flinke experimenten backlog geprioriteerd op impact, haalbaarheid en effort, starten we met experimenteren, adverteren en optimaliseren.
Kun jij met Sprints & Sneakers werken?
Werken met een Growth Marketing agency staat voor snelle groei, waarbij de juiste keuzes maar ook fouten gemaakt mogen worden. Organisaties die met ons werken hebben groei en impact als hoogste prioriteit. De groei van onze klanten is onze belangrijkste focus. Klanten van Sprints & Sneakers zijn daarbij niet bang om dingen anders te doen dan de concurrentie.
Durf jij op een vernieuwende manier te werken?
Experimenteren
Sale Progress
Leren
Comparison Bars
Iteraties
Proportional charts
Schalen
Proportional charts
Bij een positieve test en succesvolle metrics op basis van omzet of winst schalen we de kanalen op
De sprints in onze sneakers
De naam zegt het al, we werken in sprints. Met een sprint maken we impact op een fase in de funnel. Een sprint bestaat uit de volgende fases:
- Idee generatie
- Experimenten ranken
- Snel testen
- Resultaten bestuderen
- Successen schalen en automatiseren
Op deze manier ontdekken we snel wat een organisatie doet groeien. Hoe sneller we dat snappen hoe meer we ons kunnen bezig houden met activiteiten die impact maken.
De growth marketing agency die de gehele funnel uitspeelt
Als growth marketing agency gaan we voor groei over de gehele funnel. En niet alleen de bovenkant van de funnel. Wij baseren onze strategie op de AAARRR (of Pirate Funnel). Van eerste contact tot aan active gebruiker en ambassadeur van je merk.
Awareness: Hoe bereik je potentiële klanten?
In deze fase analyseren we niet alleen hoe groot je bereik is, maar ook of je wel de juiste doelgroep bereikt.
Over doelgroep gesproken: Is deze al goed gedefinieerd? Geen probleem, ook dit pakken we graag op.
Acquisition: Hoe vindt een klant jou?
Hoe zorg je ervoor dat de klant jouw bedrijf onthoudt? Een groot bereik is leuk, maar betrokkenheid vertelt veel over de interesse van jouw doelgroep in jouw propositie.
Hoe kunnen wij dit optimaliseren voor jouw bedrijf?
Activation: Het creëren van een WOW-moment dat de klant inspireert om actie te ondernemen.
In deze fase kijken we naar je conversieratio. Is deze hoog genoeg? Hoeveel kost een nieuwe klant? Wij passen campagnes aan en helpen bij het verhogen van het conversieratio (CRO)
Revenue: Het optimaliseren van de inkomstenstromen.
Hoe kunnen de de CLTV (Customer Lifetime Value) verhogen? Levert een abonnementsvorm op termijn wellicht meer op? Hoe zorgen we ervoor dat klanten meer uitgeven aan jouw merk.
Referral: Klanten zo gelukkig maken dat ze jouw persoonlijke verkoopteam worden.
Niet alleen gelukkige klanten, maar ook referral programma’s helpen mee in deze fase. Een soort Word-Of-Mouth, maar dan in een growth marketing jasje.
Retention: De klant stimuleren om terug te blijven komen.
Hoe gaan we ervoor zorgen dat al die nieuwe klanten terug blijven komen?
Audit
Infrastructure
Growth Marketing met Sprints and Sneakers doe je vanwege:
Wat vind jij Bart?
Bart Snijders
FounderWe zullen geen betaallink sturen voor de koffie, promised.